Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 24. september 2009

Sola skinner...

Men det var helt til jeg tok ut lex for å trene i går. For når de andre trente regnet det ikke, nårjeg skulle trene høja det ned og når jeg var ferdig så slutta det å regne. Typisk eller hva ?

Trente neseprøver med lex i går, det gikk ganske greit, han bruker øya ganske mye, men det er bare å trene mere på det :)

Var i oslo på tirsdag, det gikk ganske greit så da tar vi oss en ny tur i dag, da er det enda flere der så vi får mere forstyrrelser en vi pleier.

Det blir da ikke noe spor trening i dag, greit nok for denne ene gangen...får håpe være holder seg slik at vi får knall vær på søndag :) Tror vi skal begynne å flytte treningnene til litt tidligere på dagen...blir fort mørkt på kvelden nå :(

Konkuranse gruppa var påuoff stevne i går, mange som gjorde det bra, merka at jeg hadde knute i magen selv om jeg ikke skulle gå med lex....mye å ta taki.

Nå skal jeg ut på min veranda..nyte solen og bare la kl gå til jeg setter nesa mot oslo :)

Kos dere i solen :)

Ingen kommentarer: