Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 22. september 2009

Det 350 innlegget....

Viste at jeg led av skrive kløe..og at det har blitt så mange innlegg er vel ett bevis på det :)

Trente litt i går på stigen, (bruksstige) og lex klarer nå å ta det rolig over, og det er det flere som er glad for. Det kan se og ikke minst være skummelt med stigen, spesielt med bikkjer som skal kjapt over og ikke har noe særlig kontroll på beina sine. Så lex og de andre hundene gjorde det de kunne for å gi de som holdt stigen..(den bør sikres bedre) ett seriøst hjerte infarkt eller hjerte stans i det minste. Lex kom seg over på ett vis selv om han sleit med å få med seg bakbeina. Ser at dette må trenes mere på, også det med bakbeins kontroll. Bare sørge for å ha med noe beroligende til de som hjelper til neste gang vi trener på stigen :)

I dag bærer det til oslo igjen å ny trenings runde, får se om lex har skjønt hva jeg prøver å fortelle ham, og håper at han gjør det han har gjordt ett par ganger på trening i dag slik at sverre k enten kan bekrefte eller avkrefte hva jeg hvorfor jeg tror lex går i bevokning oven for meg inni mellom. Hadde vi trent rundering med hals, ipo , tjenestehund mv så hadde vi hatt verdens beste bevoktining tror jeg. For han sitter rett foran meg og halser uten stans, jeg har aldri lært lex detta. Ble faktisk perplex når det hendte, og når han gjør det så blir jeg bare stående å vente på at han er ferdig.

Lex viste meg noe jeg setter stor pris på de siste dagene, når han synes han ser noe som er skummelt (så lenge det ikke er hunder) så kommer han inn til meg :):):):):) og han går på plass. I dag, på morra luften kom det en eldre dame med gå stol, og lex kommer inn på plass 3 m før vi passerer damen....endelig! For dette er noe av det jeg jobber med, at han skal ha fokus på meg og ikke alt det andre som skjer rundt. Da slapper jeg mere av også og ting går den rette veien :)

Gleder meg til den dagen klumpen i magen er borte og jeg veit at lex kommer når jeg roper...tror lille pøbel drøyer med å komme så lenge som han gjør bare på pur f....... Artig å høre at hjerte slaga mine øker og frykten for at han ikke kommer inn gir han dagens belønning. (jada veit hunder ikke tenker slik ;9)

Nei, solen er fremme, og det kjennes ut som migrena er på vei tilbake også, den kom for fullt i går kveld. Da er det bare å finne smerte stillende før det slår i full blomst.

Ha en migrene fri dag :)

Ingen kommentarer: