Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 13. september 2009

Full av inntrykk..:)

Man kan si at jeg har masse inntrykk, og tonn med ideer, og kjenner at hodet er fult. Er kjempe fornøyd med kurset, og synes ulrika er en dyktig instruktør som er flink til å lytte til det du sier, hjelper deg med å lykkes på den måten du trener. Flink til å gi positiv tilbake mld. Og hu er flink til å se hvert individ for seg :)

Som skrevet så er det mye i hodet mitt nå, og merker at det ikke er så mye energi igjen.

Lex kom seg over stigen i dag, og etter kurset så dro vi til midtsjø hvor lex svømte på eget initiativ... noe som overasker meg stort og gjorde meg kjempe glad. Er også glad for at jeg har greid å slappe av under kurset...hvert trygg på det jeg driver med for en gangs skyld. Ikke venta på å få høre dårlig lederskap fordi lex surrer og ikke hører med engang jeg roper....men faktisk se på lex og lese hvorfor han ikke kommer. Ikke se på hopping hans som ulydighet og dominans men at lex faktisk søker kontakt.

Man kan trygt si at når man har sterk sosial angst og får hogd huet av en selv når man er på kurs ikke gjør den angsten mindere...og det var derfor også deillig å møte en instruktør som var rolig og som ga deg tilbake meld som gjorde at du forstod hva du burde endre...ikke som det pleier å være at jeg får i vranglås å ikke får med meg noe som helst av de råda jeg får. For jeg får ting banka ned over hodet med en negativ under tone. Fikk tilbake mld på at jeg har jobba inn ting rett på lex...og det gjør ufatlig godt.

En knall fin helg og må innrømme at det er godt det ikke er kurs neste helg for jeg har ganske mye som skal bearbeides og jobbes med.

Lex er også sliten...han sov fra vi kom hjem i går til siste luft...selv var jeg i seng kl 22.30 og sovna dønn...lex så rart på meg når vi stod opp i dag.... i morra kan vi sove lenge..om vi ikke sovener nå da :)

Ha en fin søndag :)

Ingen kommentarer: