Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 29. september 2009

Brrrrrrrrrr...kaldt jo!

Det er blitt kaldt om dagen...vel mere kvelden. Jeg er en som HATER å fryse....så når jeg skulle avgårde å trene i går kveld var det på med langeunderbukser og lue. Men hva hjelper det når man glemmer hansker? Fikk sånne hvite fingre..det var ikke mye artig....det gjør så vomdt når de "tiner" igjen. Så nå blir det stilongs/langeunderbukser på meg fra nå av. Tenk at høsten er her alt. Synes det ikke er lenge siden vi venta på sommern jeg.

Trente som tidligere skrevet i går. Trente neseprøver....først tok lex den første neseprøven han så. Dernest tok han først den ene så den andre...men han tok jo rett, så da la jeg ut 3 stk og lex svarte med å ta alle tre. Plukket dem opp etter hverandre....og bar alle 3 i munnen. Og når jeg skulle legge ut neseprøvene, jo da fulgte han etter selv om jeg sa bli...verste er at jeg ikke merka at han fulgte etter...prat om smygende ullteppe..... *ler* lex er en orntlig gooing. En sjarmør for å si det sånn.

I dag står det ikke så mye på planen, så da blir det vel gjordt en hel masse alikevel...tar nok ikke så lang tid før jeg enten omøblerer, vasker eller rydder..gjør noe annet jeg egentlig ikke trenger å gjøre...

Er i moduset trøtt men rastløs...personlig trodde jeg det var en selvmotsigelse.....


En ting til...leste innlegget til skattejegern og hans tur på jorde, hvor gårdshunden, en stor svart en skulle være med å leke...dere må ta dere en tur innom å lese..det setter igang latternmuskelen. Skattejegern finner du under navnet per.

Nå skal jeg finne ut hva jeg skal gjøre med rastløsheten min...om jeg skal prøve å overbevise den om at den ikke skal være det....eller om jeg skal bruke den til noe nyttig.

Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer: