Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 18. april 2012

Vet ikke helt hvordan...

Jeg var hos vetrinæren i dag og veide lex, han har økt vekta med 100 gram. Med tanke på økt aktivitet, det øker igjen avførings mengde da tarmene jobber på en helt annen måte så er jeg glad det har gått opp og ikke ned.

Etter at jeg veide lex, fikk stil vetrinæren noen sp, som jeg fikk svar på. Så dro jeg på tur til vervenbukta sammen med søstra mi og da kommer det ut slim når lex gjør fra seg.  Da blir jeg litt satt ut...forventa jo litt løsere mage da det er løpteid og det ble litt stess på lex i går.  Men man håper jo i det lengste at det fortsatt skal være fastavføring....og jeg husker litt forgodt plagen lex hadde når hans bukspytt var mere akutt.

Det jeg ikke helt veit hvordan, er hvordan jeg skal forholde meg til lex sine plager, sykdom. Jeg aner ikke enda hva jeg kan forvente og hvordan jeg skal forholde meg til lex. Regner med at jeg får svar på det når blodprøve nr 2 er tatt. Den skal tases om en par uker.

Merker at jeg savner ett svar på hvordan forholde meg til lex sine plager...sykdom.

Om ett par uker så vet jeg forhåpentligvis mer.

Ingen kommentarer: