Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 11. april 2012

Lex på vekta..

Dro innom vetrinæren i dag og veide lex, hadde håpa at han hadde gått opp 1 kg...det hadde han grantert ikke.... han har gått opp 200 gr. Det synes jeg ikke er så veldig mye. Spesilet med tanke på at jeg forer han 5 ganger om dagen. Jeg gir han mer en det som står at han skal ha.

Det som også er utfordringen er at gir jeg lex for mye for fort så går det bare tvers igjenom.

Får håpe at lex fortsetter å øke i vekt, selv om det er ganske lite av gangen. Bedre det en at han går ned i vekt.

Regner med at jeg veier han på nytt igjen til uka, og tar en prat  med vetrinæren samtidig.

Det hjelper vel ikke akkurat på lex at der er løpetid i blokka om dagen.

Jeg tar en dag av gangen...vel jeg prøver i allefall :)

Ingen kommentarer: