Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 20. april 2012

Nytt spor.

Lex fikk nytt spor i går, han fikk ett kort spor. Jeg var litt spendt på hvordan han ville ta sporet for han fikk en tur på onsdagen og magen hans var ikke helt som den skulle. Og han hadde tydlig litt ubehag etter at han fikk frokosten på torsdagen og turen på morran så viser han tegn til å gjøre fra seg, men det kommer ikke noe ut. Ei heller kommer det noe ut når jeg lufter han før sporet.

Lex finner første pinne, nr 2,3 og 4 hopper han over. Han har 2 avvik fra sporet, resten er klokkereint og det er greit å få etter ham. Han tar ingen æresrunder og er roligere en det som er vanlig. Hvorfor han er det er det vel ingen meing i å spekulere i, for det blir bare gjettninger.

Var også inne i oslo en tur på tirsdag, det var litt stress på lex, men jeg fikk gjordt det jeg planla. Og jeg fikk avslutta med det jeg håpa på at jeg skulle få til...og det var å ha lex i ett rolig og konsentret modus. Noe vi greide :)

Ellers vil jeg bare si nok en gang at jeg har veldig fine venner. De har og er til god støtte og hjelp nå som lex er syk og det setter jeg veldig stor pris på :)

Ingen kommentarer: