Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 9. januar 2011

Stille uke.

Denne uken har jeg ikke gjordt så altfor mye..og det kjennes det ut som kroppen min har satt stor pris på. Roen kommer mye av snø været, men også at kroppen ikke har hvert heelt på topp. Den er ikke helr på topp enda...men det går i riktig rettning. Når det gjelder snø været, så har jeg en bil som ikke er best skodd får slikt snø vær. Så da er det greit å være hjemme. Sparer penger til strøm regninga som kommer også på det å ikke bruke bilen. ;)

Denne uka så ligger det inne ett valpebesøk...skal ikke ha valp. Det har jeg ikke kapasitet til nå, merker det på meg selv og at jeg har en tendens til å bli litt mere en sint hvis lex drar litt for mye i båndet osv. Og det å da skulle lufte valp x antall ganger i døgnet...ikke bare valpen men du har en hund med kjempe motor som må brukes i tillegg. Det er ikke akkurat oppskriften til suksess det. Så da lar vi det med valp ligge..selv om jeg har så lyst på valp at jeg holder på å dø på meg. Men jeg skal ikke være så forbannet egoistisk at jeg skaffer meg en valp som jeg ikke har kapasitet til bare fordi jeg har lyst på en...

Har forhørt meg litt omkring på div kurser...og venter på noen svar. Kan jo bli spennede. Jeg komme ikke til å delta på innetreningene i fbk...det blir for heftig for meg med den sosial angsten jeg har. Jeg går for mye rundt å venter på at lex skal gjøre noe som gjør at andre slenger dritt eller kjefter på meg.. I følge rykte børsen fikk jeg vite i fjor at folk sa at lex var farlig?!?!?!?!?!?!? Lex finnes ikke farlig...han er stor i kjeften og presser du han så bakkern. Jeg orker ikke å trene med det hengede over huet. Samtidig som jeg vet at en av instruktørene er en jeg overhodet ikke kommer overens med. Jeg trenger ro der jeg skal trene...trenger å føle meg trygg...da har jeg det gøy, og lex blir roligere. Så får det ta lengre tid før jeg får opprykket til kl 3 da. Har god tid jeg. Og når du går på kurs så har du ikke 16 andre som også skal ha hjelp og tibakemld fra instruktøren. Klar du betaler mer for å gå på kurs men du får igjen ganske mye mere også.

Så tiden får vise hva som skjer..jeg har en mistanke om at det blir en del kurser i år og godt er det :) Kommer til å prøve å være mere aktiv i en annen klubb jeg er medlem i også, en klubb hvor du blir tatt godt i mot og de er inkluderende. Er du ny der kommer de som er å trener der bort til deg...håndhilser og spør om deg og om du vil være med å trene. Jeg tives der..er ikke så mye tryne faktor der som der er i mange andre klubber.

Helgen er over...ble ikke noe trening på lex og meg...var litt utsikker på føre der jeg hadde planer om å trene litt aleine...særlig etter at jeg var en tur ute med lex...is på snøen...det er glatt.

Nå har kvelden kommet og jeg vurderer å gå en litt lengre kveldstur med lex.

Ha en fin uke :)

Ingen kommentarer: