Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 8. november 2010

Dagene går..

Kan vel heller si at de flyr avgårde. Synes ikke det er lenge siden lex bestod fa..det er nå over en uke siden. Fortelle kort om uka mi, kan jo starte med søndag forgje uke, for da var det trening. Lex fikk felt søk, 6 gjenstander. Lex jobber bra han, fullfart og nesa ned i bakken. Fant alle gjenstandene gjorde han også. Lekte litt med millie gjorde han og. Lex er som dere vet en rottis og rottisen har en tendens til å lage lyder når de leker. Og det overaksa millie, som er collie litt. Så hu bråstoppa og la seg på rygg...og du ser lex stopper opp å lurer på hva i alverden det er som skjer. Millie spertter opp igjen og de løper videre...og lex løper på henne så hu går hals over hodet. Kan vel trygt si at lex leker på rottweiler vis. Full fart og løp ned det som står i veien. Det gikk takk å lov bra med millie. Hu rista det av seg og holdt litt avastand til lex. Noe jeg skjønner godt. Lex har ikke helt skjønt hvordan leke forsiktig, mere på collie vis.

Mandag var det behandling og en dag hvor man ikke gjorde så mye..husker ikke helt hva jeg gjorde på tirsdag, men på onsdag var det tur til legen. Ikke noe alvorlig bare en liten sjekk. Alt i orden. Onsdag er det trening igjen, trener spor denne gangen. Lex gikk ett veldig bra spor, litt vinglete i starten og hopper over første pinnen. Men resten av sporet er kjempe bra. Torsdag..husker ikke helt hva jeg gjorde...men fredag lørdag og deler av søndagen ble brukt til husvaskrydding, og lage hjemmelagd lappskaus fra bunnen, veldig god ble den også...overaskende nok :)

I dag starta jeg dagen med å gå en tur i skogen med lex, har nå en plan på når og hvor jeg skal gå turer i skogen, har laget meg en ukes plan. Merker at jeg trenger det for tiden, hvilke dager jeg gjør hva. Kjenner at det roer meg litt. Vite hva man skal gjøre og hvilke dager man ikke skal gjøre noe. For meg passer det best med å gjøre ting annen hverdag. Håper jeg får holdt meg til planen.

Tenk at det er mandag kveld..synes at tiden går så utrolig fort. Positve er at det da ikke er så lenge til sola snur igjen :)

Nå står det titte på tv kasse på planen..Olsenbanden. Liker dem..så lett og herlig underholdning.

Ha en fin fin uke :)

Ingen kommentarer: