Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 1. desember 2010

Noen bilder...

Dette er hestene som lagde litt kaos når jeg skulle ta de inn lørdag, her står de ute på beite og det har begynt å snø. Trygve hjalp meg med de andre når jeg skulle ta dem inn søndag, for da flytta han på de andre slik at jeg og leiv vidar kom oss ditt han skulle. Og leiv vidar lot meg ta på han bootsene uten problemer:)

Dette er hestene ute på beite...Indian ser du bare rumpa på, den sorte er trygve, den med dekken er leiv vidar og den som går for seg selv er elvira.
 Her sitter lex og ser ut på alle fuglene...han er ikke vant til å se dem så tett inn på...lex har altid likt å se ut, det gjør han her hjemme også:)
 Bilde under er av lille røde..en hannkatt som tror han er hund og lot seg besnuse både foran og bak...det eneste han ikke gjorde var å være med å leke når lex inviterte til lek.
 Se nøye etter på bilde under....ser dere noe "galt" med dette bilde? Ikke...se inn i buret...

                                        
 Lex skjønte ikke så mye når han ville inn i buret å legge seg litt...for der lå nemlig lille røde....det var jo som en stooor hule...så hvorfor ikke bare ligge der...lex lå jo der så da måtte jo lille røde teste det ut også ;)
Her er bilde av droningen sara på 8 år som bare fordi at hu kan det..lappa til lex lagde 2 små rift 4mm unna selve øye eple til lex. Du kan trygt si at når sara kom ned etter den episoden gikk jeg inn å kontrollerte lex litt mer på hvor han var og hva han gjorde. For du kan trygt si at sara IKKE lar seg verke besnuse eller kontrolleres på andre måter....

Det mangler bilde av lille mus, en spettet katt som er mørfk, litt brun og litt rød. Hu ble jaga av de andre så jeg fikk ikke tatt bilde av henne. Jeg håper jeg får tatt bilde av henne en annen dag.

Da har dere sett bilder av dyra på gåren i degernes. Det dukka ikke opp noen ulv mens jeg  var der..om det var fordi jeg banne og sverta når lex dro meg rundt på kvelden...eller jeg banna når hesta stakk aner jeg ikke. For jeg leste på facebook i dag at ulvene hadde dukka opp på tunet når gutta til ak skulle ta inn hesta fra beite.

Litt tamme da kanskje?

Jeg har greid på pådra meg influensa og er ikke sørlig glad for at lex bryr seg ganske lite om kulda..han skal ut og han skal gå lang runde uansett. Hurra....not.

Glad jeg er ferdig med julegaver og annet...eneste som står igjen er å handel inn det som skal spises av ferskvarer i juleuka.

Ønsker dere alle en influensa fri aften....

1 kommentar:

Anonym sa...

Ler meg fillete av Lille Rød, er bare SÅÅÅ typisk ham å ta det buret... synd du har frosset på deg influensa av å være her, neste gang får du gjøre som vi gjør, og stenge av til gangen etc, så stue og kjøkken holder levelig temperatur! Du har gjort en fin jobb i allefall!
klem fra Miss Puddel