Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 29. oktober 2010

Fri uke :)

Det har ikke sjedd så veldig mye denne uka, og det tror jeg er like greit. Mandag var det behandling, tirsdag så kom de å bytta ut verandadøra mi som det ikke har gått ann å lukke orntlig inntil i 9 uker. Så nå er det varmere i leiligheten. Deilig. Onsdagen skulle vi ha trent..men det blåste og regna vannrett, så ingen av oss hadde noe lyst til å trene..så da droppa vi det. Lex fikk trene litt her inne i stede. Trente med metall apport og dekk i 4 min. Trente avstands komando og venstre vendiger. Og selvfølgelig ikke tygge i stykker nese prøver...det går ikke som planlagt. Så det kan nok bli en økt i dag også.

Jeg er ganske spendt på morgen dagen. Da skal lex på FA, (funksjons analyse). Har mange tanker om det...er ikke redd for at lex ikke skulle greie testen...for er det noe jeg har lært så overasker hundene deg når du tester dem. Tenker mere på hva lex vil gjøre i de forskjellige situasjonene..mistenker at det blir en del markering og finne noe å bære. Det er vanligvis lex sin måte å takle det han ikke er helt sikker på hvordan han skal takle.

Jeg kjenner dommern som skal dømme lex veldig godt, og har prata med han om hva jeg er bekymra for og fått han til å love å bryte hvis han ser det minste tegn til at lex ikke takler det som kommer.For det er min største frykt..er at lex presses for langt. Avreageringa til lex..han bruker ganske lang tid på å bli fredig på ting, og løypa lex skal igjenom i morra er ganske inntens...og så har du det at lex er skepisk mot mannfolk...og det er mennesker på en det av momentene. Og dette har jeg prata med dommern om, og fått han til å love at han bryter så fort han ser at lex ikke takler det.

Jeg har mistanker om hva jeg kommer til å se på lex i morra...men veit bedre en at jeg banker det i stein. For hunder har en tendens til å overaske deg på en fa..på godt og vondt.

Å jeg må tidlig opp i morra...jeg sovner rundt 3 tiden på natta...og jeg må opp kl 6...så vi får se om det blir noe søvn i natt...har mine tvil. Regner med at lex er ganske tom etter morgendagen og at vi kan legge oss tidlig å sove lenge på søndag. Det blir det nok feltsøk på søndag på lex og meg. Lex får løpe fra seg og jeg får senka skuldra.

Jaja...har en spennede lørdag foran meg.

Ønsker dere alle en fin fin helg.

Ingen kommentarer: