Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 12. mars 2010

Som tiden flyr.

Jeg blir bare mere og mere overaska over hvor fort tiden flyr. Leser at siste innlegg var 4 mars, og i dag er det 12 mars. Hvor har de dagene i mellom blitt av?????

Får begynne med at jeg denne uke har hvert mere eller mindre syk...mer eller mindre? Kan vel si at jeg har hvert syk. Hoste, sinnsyk hodepine grunnet bihuler som er tette mv. Har da hatt bronsemerke kurset mitt for det, og kan raportere at alle har fremgang. Hvis de er flinke å trener på det de får tilbake mld om så er det en stooor mulighet for at alle greier merket og det liker vi.

Trente med lex på søndag, begynt med metoden hvorman belønner lineføringa under veis, ikke slik jeg har pleid med at jeg stopper når jeg har belønna og begynner heeelt på nytt. Og det ser ut som det har litt effekt. Noe jeg er glad for.

Trente med lex på ønsdag også, testa ut fellesdekken.. :( der må vi begynne helt på nytt. Han ligger bra de første 10 sek så blir han urolig og etter ca ett minutt reiser han seg. Jeg har godt å tenkt meg selv inn i ett hjørne og fant ut at jeg spør om tips og det fikk jeg.

Lex kan fellesdekk på kort avstand, men ikke lang avstand, så da er det bare å begynne på nytt, fellesdekk på lang avstand ;). Skal også trene dekk litt hist og her. Tror ikke det er så dumt heller.

Har fått meg ny pc og driver å blir kjent med den. Så fort jeg har skjønt alt som kan gjøres på den osv så vil det komme mere å titte på av bilder og kanskje en video snutt.

Som nå, skulle jeg gjærne ha lagt inn ett bilde av lex, for den 13 mars er det 2 år siden jeg fikk ham. Så fort bihuler og resten av kroppen samarbeider så er det ut å handle minnepinner ol. Har ikke noe annet en pc å lager bilder på...og det er jo litt dumt da.

Driver å lurer på om jeg skal ta meg en tur til legen, for jeg har starte med å blø neseblod litt oftere en jeg setter pris på i det siste. Er jo en stor sansynlighet for at jeg blør mere nese blod nå kommer av at jeg er forskjøla osv, men det gir seg liksom ikke med det første. Jeg kan sitte helt rolig, eller reise meg opp for å gå ett sted og vips så bare renner blodet ut av nesa mi. Er nok mest sansynlig bare en blodårevegg som er litt svak, og som brister litt for ofte, for det er bare det ene nese bordet mitt.

Tar å ringer legekontoret på mandag, nå er jeg på bedringens vei forkjøleses messig, så da finner jeg ut om det er forskjølesen som gjør det eller ikke. Kan kanskje være greit å få sjekka ut uansett, for det er ganske plagsomt å bare plutselig blø neseblod.

I dag er det fredag, har hvert sjafør for min far som skada øye sitt og fikk kjøre forbud, denne gangen så ble vi ikke sittende på ullevål hele dagen heller, fatter spanderte lunsj, som smakte godt før det var en stopp innom en annen lege, før man satte nesa hjem.

I morra skal jeg gjøre veldig mye av absolutt ingen ting, sændag er det først trening før jeg drar i 60 årslag.

Skal får lagt inn noen bilder så fort jeg har fått flytta bildene fra den gamle pc til den nye :)

Ha en super helg uten spoor av tette bihuler eller neseblod ;)

Ingen kommentarer: