Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 23. februar 2010

Snø ute...vår inne :)

Som så mange andre der ute..i allefall mistenker jeg at det er mange av oss som er lei av masse snø og kaldt vær..som bildet her viser...tatt fra min veranda....har måkt den ett par ganger nå i håp om å kunne grave frem våren i allefall ett sted. Ikke at jeg har greid det så langt.

Som jeg skrev i ett av innlegga mine, så kjøpte jeg fastelavens ris her forgje uke..himmel som tiden flyr...og det kjøpte jeg av 2 grunner...støtte de som selger fastelavens risene og kunne se våren side det ser ut som den ikke har tenkt til å komme riktig enda... og nå har jeg vår ett sted...bare se nøye på bilde...skal ta bilde av riset om noe dager igjen...liker å se at det blir mer og mer grønt for vær dag som går.




Gir ikke det løfte om at det en gang kan bli grønt ute så vet ikke jeg.....

Var i enebakk og gikk tur sammen med ronja og ågot. Og som typisk er så traff vi på folk ett sted man vanligvis ikke treffer folk...og lex overaska meg med å høre når det plustelig stod en hund mitt i stien uten at det var noe eier å se....for lex stod stille..gikk forsiktig frem....jeg ropte på han ett par ganger så kommer han..litt usikker men han kommer inn..så utrolig deilig :) Har ett stykk sliten hund her...har kun reist seg for å komme seg ut å tisse og spise litt mat....:p

Skal sette inn bilde av fastelavens riset på torsdag...så får vi se om vi ser noen forskjell :) Ha en fin fin tirsdag...og dere...det blir gradvis mildere utover i uka og neste uke...må bety at det går den riktige veien eller hva?

2 kommentarer:

skattejegeren sa...

Helt enig med deg Jimmy, nå er det på tide med litt vår :-)

Lex sa...

Er det...lei av å fryse :)