Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 10. februar 2010

Lurer på hva han tenker...

For jeg var å besøkte noen venner av meg i dag. lex var med, han satt litt i bilen men fikk kommet seg ut og lufta seg litt. Og damen vi besøkte..og gubben hennes, liker å ta bilder. Jeg HATER å bli tatt bilde av...mulig det synes på bilde under...tenkte jeg skulle legge ut 2 av bildene i allefall.

Det under så skulle jeg sette meg vedsiden av lex, men lex er mere glad i å sitte foran meg, mellom beina mine en det å sitte ved siden av....






Og så tok hu det bilde under...jeg lurer på hva lex tenker der.....kanskje greit å ikke vite. Som dere ser så er bildene ganske vite. Bildene ble tatt i litt dårlig lys, så lex ser nesten ut som han er helt sort. Dermed så har Lise som tok bildene redigert de litt etter på. Noen av bildene ser det ut som lex svever i løse lufta..litt kule bilder. Men de kommer senere. Nettopp kommet hjem fra trening og er trøtt.



Lex er litt skjønn da..ikke at jeg er noe innhabil eller noe (he he he he) er jo bare til å bli mega glad i :)

Ha en fin aften...snart er det helg :)

Ingen kommentarer: