Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 22. mai 2009

Snart pinse :)

Og tradisjonen tro, så betyr pinse, tur til trysil, i år drar jeg opp en uke før pinsen..(ca) jeg dra hjemme fra på søndag, får med meg "brukstreninga" ikke at jeg trener så mye bruks, men jeg er da nå med på ett vis. Lex han får lære at det ikke altid skjer noe spennede når vi er på steder vi trener.

Apropo trening...der har vi gått maaaaaaaaaaaange steg bakover. Men det er bare å starte helt på nytt. Hadde en økt sammen med erlend, og så fort hva jeg har "glemt" å jobbe med. Så da er det bare å jobbe med det :)

Tilbake til trysilturen. Jeg gleder meg noe helt sinnsykt. Hytta ligger ganske sjenert til, og jeg regner med at det ikke er så mange der sånn før pinsen i alle fall. Hytta er bygd om siden sist jeghvar der så jeg gleder meg til å se hvordan den ser ut nå :) Har sett bilder av den på utsiden. Og jeg har fått meg digital kamera..så jeg skal prøve å få tatt noen bilder som er av litt bedre kvalitet en mobil kamera ;)

Det eneste som blir litt rart...er at caro ikke er med...merker at det er en par sånne første gang med bare lex...og jo flere jeg får gjordt unna, jo bedere er det.

Lex trua med å gå i streik hvis han ikke fikk blogge snart, så jeg har sagt at så snart jeg er ferdig her så skal han få lov til å blogge. Han prata om bilder av peik og ajax...og andre ting han hadde på hjertet. Så jeg avslutter slik at han kommer til "ordet".

Dere er herverd informert, blir nokk ikke noe særlig med blogging før jeg kommer tilbake fra trysil igjen...og da er vi i juni mnd :)

Ha en strålenede helg, uke og pinse :)

http://lexgutten.blogspot.com/

Ingen kommentarer: