Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 13. april 2008

Denne helgen har vi...

Tatt det med ro... dvs på fredag fikk jeg dobbelt buret til bilen, og vi var å besøkte oppdretter. Lex fikk hilse på søsknene sine... Lex var litt satt ut i starten men han kom seg fort til hektene. Han begynte å si fra hvis en av søsknene dro det litt langt...noe som gleda meg, for hitttil har han ikke sagt fra til noen andre hunder. På lørdag dro vi til søstra mi en tur. Får å venne lex til å være på andre steder. Det var uvant for lex, han greide ikke å legge seg ned å slappe av. Når lex var hos pappa, da hadde han buret sitt, å dermed ingen problemer med å roe seg. I dag er det søndag...kl er 08.22... det små regner ute.. Har ikke bestemt meg for hva vi skal gjøre i dag. Det er nok mere liv i dyra idag tenker jeg...for begge sov det meste av dagen igår. Mulig jeg rusler en liten runde i skogen. Time wil tell.

Ingen kommentarer: