Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 18. oktober 2010

Nok en sportrening:)

For det er jo det vi driver med på søndager..sportrening, og gårs dagen var intet untak. Lex fikk ett litt merkelig spor, vel vinklene ble merklige. Starta på jordet og endte på veien. Lex har starte med å falle tilbake til gamal fart nå også på jordet og det fører til feil. Lex tok vinkla greit på jordet, han brukte litt tid når vi kom til veien, men tok vinkelen korekt..søkta over til motsatt side av veien der ferten trolig satt igjen i stubben på jordet. Men når han skjønte at han skulle gå der sporet gikk og fikk bekrefta det med en pinne så var det greit. Lex plukka 4 av 5 pinner. Han mister dem fordi han har for stor fart. Det jeg er veeldig fornøyd med er at jeg har finni balansen mellom gleden av å plukke pinner samtidig som han går spor. Nå er det bare resten igjen he he he.

Lurer på om jeg skal begynne å kalle lex tapt gjenstand finnern...for jeg sendte lex ut for å finne pinnen som trix la igjen....sa søke og lex har skjønt hva han skal gjøre. Lurer på om jeg skal prøve feltsøk neste gang jeg trener. Litt variasjon :)

Så til noe jeg synes er litt rart...for tidliger i kveld fikk jeg en tlf, noen som trenger hjelp med en hund, og i morra skal jeg dit å se om jeg kan hjelpe. Og tenkte at da kan jeg melde meg på kurs, bare finne ut hva slags kurs først...det trengte jeg ikke å tenke lenge på..for ca 2 timer etter avtale om privatkonsultasjon, så får jeg beskjed om at det er ledig observatør plass på ett kurs. Da var det jo greit da :) Kan virke som det er meninga at jeg skal på akkurat det kurset.

Driver å tygger på om jeg skal arr ett problemhund kurs. Slik at jeg kan melde meg på flere kurser selv og få tips om flere måter å trene inn øvelser på :)

Morgen dagen er nå full av oppgaver...først privat time, dernest skifte dekk på bilen før jeg setter kursen til oslo for å trene litt med lex. Onsdag er det trening...torsdag blir det kanskje fri...fredagen hvem vet, og så er det kurs til helgen :) Og vips så var denne uka over :)

Ha en super fin uke, og husk, sko deg og bilen etter forholdene :)

Ingen kommentarer: