Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 13. oktober 2010

Når man ikke får sove......

fordi man er glad...da gjør det ingenting at man ikke greier å sove :) Da er det ganske greit å ikke sove egentlig. Og det som gjorde meg så veeldig glad var en tlf samtale jeg fikk i går. Tenk dere at idolet deres...den dere ser opp til, respekterer. Gir dere en tilbake melding som du har drømt om å få høre...som du er villig til å gjøre mer eller mindre hva som helst får å få høre...i går fikk jeg høre de ordene. Endelig!!!!

Det å få de ordene fra en av de jeg ser opp til og respekterer...har en så stor verdi for meg..og har gitt meg mer en jeg tror noen kan forstå. De ordene har sørga for at andres ord som har fått meg til å tvile er blitt stumme, jeg hører de ikke lengre. De har ingen makt over meg.... Og det fordi ETT eneste menneske...greide å gi meg noen positive ord. De var ikke mange...men det var de rette ordene.

Jeg har fått bekrefta at måten jeg tenker hund på, måten jeg leser adferd og tenker løsninger på er rikitg. Jeg har fått en bekreftelse på at magafølsene min er rett. Jeg har fått høre de ordene av mange andre også...og klart de varmer. Det er alikevel noe spesielt med å få høre de ordene fra en norges mest anerkjente og kunnskapsrike menneskene på hund.

For meg er det å få høre de ordene fra dette menneske...en livslang drøm som har gått i oppfyllese :)

Håper din livs drøm snart går i oppfyllese..jeg unner deg det fra bunnen av hjertet mitt:)

Ha en superduper fin dag :)

Ingen kommentarer: