Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 3. oktober 2010

Dårlig vær.

Har ingen ting å si for bruksgjengen vår. Vi troppa opp til trening i dag, spor trening. (at alle hadde håpa at det var en av de andre som ville avlyse treninga nevner vi ikke) Og spor gikk vi. Det ble jorde spor på lex... Var litt spent når jeg la ut sporet for vinden der vi går spor endrer seg veldig fra der man sitter til der man går ut sporet. Det endrer seg faktisk fra du legger ut sporet til du skal gå det igjen. Og der jeg starta sporet var det kraftig side vind, og vind rettnigen endra seg underveis. Men det var da ikke noe problem for lex. Han gikk rett på sporet, fulgte det midt i sporgata, plukka pinnene, alle som en og tok vinkel nr 2 på strak arm...labb er vel rett ord. Vinden kom fra høyre og vinkelen gikk til venstre. Det var 3 steder med litt vinling men han jobba kjempe bra og jeg er fornøyd med gutten.

At det var dårlig vær, det er nesten verst før man kommer seg ut. For når man først er ute..fått på rengtøy, har varme klær og riktig fot tøy, så er det ikke så ille alikevel. Jeg er stikk motsatt av andre folk, for når det bøtter ned, da stikker jeg på skogsturer. Da koser jeg meg i naturen. Det hjelper jo også at det er veldig skjelden at man møter noen i skogen når det er så dårlig vær. Det er noe med å gå ute i skogen når det regner. Det ene er lukta, det andre er lydene av regnet som treffer trær, løv på bakken. Du høre plaskinga under støvlene når du går. Og det aller aller beste med å gå tur i dårlig vær...det er når du kommer hjem i gjen. Ta av seg det våte tøyet...tørke en selv og dyret.....lage seg en god varm suppe eller annen god varm mat...sette seg i god stolen. Enten lese en bok...se en film eller noe annet. Man kan nyte resten av dagen med den beste samvittigheten som finnes. det er deilig det.

Når jeg kom hjem idag, så lagde jeg meg laksesuppe, er ikke god nok kokk til at jeg lager det fra bunnen...spseielt ikke når det er andre som lager det ferdig for meg i butikken. Har en sterk mistanke at den er utrolig mye bedre en hvis jeg skulle lage den selv. Og så godt som det var...god mat i kroppen..lex som har krølla seg sammen og koser seg i god stolen sin. Søndagen, helgen kan ikke avsluttes på en bedre måte.

Ønsker dere alle en fin fin uke :)

Ingen kommentarer: