Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 3. oktober 2010

Magekatar.

Det har jeg gleden av å ha...noe ornlig herk spør du meg. Men slik er det nå en gang, er man et føleses menneske så er man det på godt og vondt. Det er store gleder og store sorger... og så heldig som jeg er så er jeg også utstyrt med ett ekstra sett med detgårnokgaltskalduse genet. Da er det egentlig bare ett tidspørsmål før man får katar eller annet.

Jeg har prøvd veldig mye på egenhånd når det gjelder å roe mangen, loff..supper you name it..i have tryed it! Til slutt måtte jeg krype til korset og besøke legen min. Der ble det konstatert mage katar...og hvis det ikke roer seg i løpet av den tiden jeg skal gå på noen svin dyre medisner...(går opp i opp med tanke på maten jeg har spist i det siste) så skal jeg til sånn gastrostopi...(tror det er det det het) Kan ikke si jeg gleder meg til det...så jeg krysser bårde armer og bein på at det skal gå veldig bra.

Har trent litt den siste uka...litt bruks og litt lp. Trente fellesdekk med forstyrelsere på torsdag...hadde det hvert en konkuranse ville vi 0 på dekken. Han lå i 4 min, men med tilsnakk. (hadde jeg ikke snakket til ham ville han reist seg) Det går alikevel frem over..for lex har begynt å skjønne at han ikke skal reise seg. Og det er jo frem skritt.

Det blir ikke så ofte treninger på oss, og det er like greit tror jeg. Det er blitt mere harmoni over treningene til lex og meg. Jeg tar ikke ting så sinnsykt høydtidlig lengre. Når jeg trente lange økter hver dag, så ble det så mas. Ting måtte være 100% før lex egentlig skjønte øvlesen. Og da er man på feil spor.

Har en plan i hodet mitt om hvordan jeg skal få lex til å slutte å lage tannpirker av neseprøvene. Den er fortsatt inne i hodet mitt, så jeg vil testen den ut før jeg skriver om den her på bloggen min.

I morra er det spor trening igjen...husker jeg la en plan for hva slags spro jeg skulle legge i morra...jeg kan bare ikke komme på hva i alverden den planen var...... Håper jeg kommer på den før jeg skal gå sporet. Lurer på om jeg skal ta med meg notatblokk og kule penn i morra og skrive det ned. For nonstick belegget i hodet mitt for tiden er ganske så fantastisk...for jeg sitter å tenker at nå skal jeg...og når jeg har reist meg..så har jeg glemt hva det var jeg skulle gjøre.

Set ut som den verste løpetid perioden her jeg bor er over også...for nå greier lex å sove litt lengre om morran. Ikke går han rundt å maser om ut hele tiden heller. Ganske deilig.

Nå kjenner jeg at ole lukkeøye er på vei.

Ha en problem fri mage :)

Ingen kommentarer: