Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 5. september 2008

Sportrening.

Da det regna som værst i går, frista det lite å dra på trening. Men etter hvert som dagen gikk, ble det opphold.

Lex gikk ett bra spor..holdt han igjen og gikk noe roligere i sporet..greide å samle seg litt. Jeg gjorde en mega brøler som fører, men alt endte bra. (litt flau brøler som jeg ikke vil nevne her) Lex fant slutt gjenstand. Men interessen for slutt gjenstand er forsatt lav..spor er mye mere morro. Så jeg har fortsatt noe å jobbe med. Lex reagerte på sælan med engang men i det vi gikk var det glemt. Veldig bra jobba av jr. Lot sporet ligge ca 30 min..lengre en sist. Så får vi prøve oss frem. Takk å lov så er lex så sugen på sporet at jeg kan prøve meg frem uten at jeg ødlegger noe... Er ytterst varsom med å gjøre store endringer før jeg ser at vi er på rett vei. Unngår jeg den brølern neste gang så går det enda bedre ;)

Caro overaska stort i går... gikk spor på 300 m og som lå i en og en halv time. Han rasa ut av sporet titta litt på meg..jeg sier spor og han går rett på sporet igjen... LITT STOLT. Han gikk ikke rett på sluttgjenstand, fikk en bue...dette fordi fører ikke helt huska hvor han hadde godt før vi kom for langt neden for sporet..men han fant gjenstand..det jeg synes var intressant var at han gikk å lukta i lufta og træra. Tydlig at det kraftige regn været og at det damper løfter duftmolekylene høyr opp og at de fester seg i træra. Og han tok ikke slutt gjenstand på reint overvær.. noe han har gjordt de sista gangene. Grunnen tror jeg til at han mista sporet var at jeg gikk over to tørre bekker...caro mista sporet etter den første trørre bekken. Men gutten fant gjenstanden, og han jobba bra.

Nå er det helg, og den skal brukes med å finne tilbake lysten til å dra på lydighets trening...i regi av den klubben jeg trener i. Har mista all lyst til å trene der igjen. Men jeg må trene på tannvisning og fellesdekk..noe som er litt vansklig å gjøre alene...

Ha en fin høst helg folkens :)

Ingen kommentarer: