Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 8. september 2008

Caro 4 år i dag..HURRA :)


Store deler av dette året har jeg tvilt på at caro ville se sin 4 årsdag. Glad tvilen ble gjordt til skamme. Håper jeg kan gratulere Caro med 5 årsdagen også. Men det får tiden vise. Det viktigste er at caro har livslyst og glede. Øya lyser opp når jeg sier at vi skal trene... og så lenge de gjør det er jeg lykkelig. Og selvfølgelig at han er frisk så mye og lenge som mulig.


Utslettet til caro er borte..nå håper jeg at muligheten for at han har fått borrelia er lik 0. Regner med at jeg ringer vet på onsdag for da er han ferdig med synolux kuren.
GRATULERER MED DAGEN GUTTEN :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis med dagen til Caro

Jimmy sa...

Tusen takk...er utrolig glad for at vi kan feire dagen hans..har hvert ett tøft år. :)