Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 25. september 2008

Energi og tålmodighet ønskes kjøpt.

Hvor begynner jeg...kan starte med lex sin nye måte å stoppe caro på...for caro stikker av gårde med leker. Og lex løper etter...og hva er det som henger bakerst på caro..jo halen. Så lex henger seg fast, og carp stopper...slipper leka for å fortelle lex at dette GJØR du IKKE. Da slipper caro leka og lex tar den. Vet om en annen hund..peik som biter sin "store bror" en stor puddel ajax i bakbeinet... og holder ett godt tak i beinet mens Ajax løper med peik på slep. Men ajax sier ikke i fra i følge eier anka. Det skiller Caro seg fra ajax.

Som overskriften sier så er jeg av en eller anne grunn tom for energi fortiden. Skjønner ikke helt hvorfor...at jeg er trøtt i dag er en ting. Nå er tispene som bor i nærområdet høyløpske. Og da vil caro helst være ute hele tiden... I allefall, den eneste gangen jeg føler meg opplagt er 2 min etter at jeg har lagt meg i senga. DA våkner jeg..så ligger jeg å kaster meg rundt om i senga...sovner og jeg sover i7 timer...og våkner orntlig trøtt å sliten. Så går dagen til å prøve å holde seg våken..,stønn.

Droppa tirsdagstreninga...sov 4 t den natta. Og var meget usikker på hvordan jeg skulle greie å gå med bikkjene..ikke minst greie å holde dyra igjen i båndet når de røkka til eller drar i båndet. Føler meg tom for krefter..og vet ikke helt hvorfor. En på sportrening i dag lurte på om jeg er alergisk... ja, mot burot og alm...men de er vel for lengs ferdig med å spre sinne sporer.....hmm jaja..får nok kreftene tilbake igjen.

Når jeg ankom treninga i dag så sto bilen til mikkel der...døra på passasjer siden stod åpen.. jeg ser ingen som sitter i bilen med engang. Men ved en bedre titt seg noen bein...en hånd som henger på rattet...og en mikkel som sover... Jeg lufter bikkjene, vekker mikkel under tvil, vet han har jobba en del i det siste. Han har lagt ut spora sine så jeg velger meg mine omeråder. Det kom en ny en på treninga i dag..spørr meg ikke om navnet (vi hadde alle problemer med å huske navn i dag, må være noe som går) men hu eier en ridgeback tispe, de har nettopp starta å gå spor. Så kom torill med emma..og sist men ikke minst (i allafall en stund til) arne og lille trix.

Jeg gikk spor med lex, slapp noen gobiter i sporet...han var roligere de 4 første metra...og resten av sportet prater vi ikke om. Som skrevet...tålmodighet ønskes kjøpt...lyst til å slutte å gå spor med gutten. Jeg var i tvil om jeg skulle gå spor i dag eller ikke.

Mikkel kommer traskened tilbake med nirm...og da jeg spurte hvordan det gikk sa han bare at sporet til nirm prater vi ikke om.

Arne hadde lagt ut ett spor til trix som han gikk med engang og det var litt for høy vegetasjon for lille trix. (han er ikke så liten lengre..hva vokser til)

Der etter var det ny kommern som gikk to korte spor...de gikk greit. Så gikk mikkel med vida, jeg med caro og torill med emma. Det blir fort mørkt! Caro fikk et spor på ca 200 m, 2 gjenstander. Sporet var periodevis veldig bra...han var litt uta av sporet..men dæven han tok ALLE gjenstandene med nesa godt nede i bakken. Veldig fornøyd med det.

Treffer mikkel, vida plukka litt få pinner dag...og fortalte mikkel at den ligger her ett sted. Tror han hadde lagt ut 7 stk. Torill kommer med emma og det har godt kjempe bra. Det var ikke noe særlig med forstyrrelser....(mikkel og jeg var ikke med he he he he he he he) Så fikk vi se trix gå ett spor til, hvor det var litt lettere å være liten å finne spor...og det gikk kjempe bra... Arne var kjempe fornøyd. Vi som så på synes i allefall de så bra ut :)

Nå roper senga på meg...den vil at jeg skal komme å legge meg ned slik at jeg kan våkne.... ha en fin aften.

Ingen kommentarer: