Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 26. september 2008

Gratulerer med dagen Fancy.

Fatter lar meg få lov til å skrive i bloggen i dag, slik at jeg kan gratulere mamma`n min fancy med 5 årsdagen. Mamma er kjempe flink i lydighet og bruks. Fatter sier det er håp for meg også. Skjønner ikke helt hva han mener med det. Det er jo så morro å kaste seg frem mot mennesker og andre hunder å sånn... for da løper de sin vei..hi hi hi hi hi. Nå maser fatter... Jeg skal også skrive at Fatter og caro også gratulerer fancy masse med 5 årsdagen :) og håper at hu får en fin dag.

Kanskje jeg får lov å skrive i bloggen flere ganger..får nå gjøre jeg som fatter sier. Ha en fin dag alle sammen. Voff og slafs fra Lex.

Og voff og klem fra Jimmy og caro :)

Ingen kommentarer: