Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 4. august 2008

Valpelisens inndratt???

Jeg lurer på om den valpelissensen til lex har gått ut på dato... for caro er nå ikke fullt så tålmodig og forteller lex med hele seg at.."nå kjære lex..du markerer..., du ypper...du begynner å si at du er stor gutt..., da skal jeg vise deg vilke regler som nå gjelder. Og lex han hører...selv når caro sjekka matskåla til lex for matrester...(noe lex aldri legger igjen) og lex kom tilbake til si egen matskål... Da stod caro pent og rolig, bare viste klart å tydelig at.."nå er denne matskåla min, du forlot den...da er det min tur. Og lex holder respektfult avstand.

Men caro er rettferdig...for når lex driver med en leke eller bein...og lex forteller at ligg unna detta er mitt..så respekterer caro det... Merklig egnetlig....for man skulle jo tro at ting lex tar skal caro ha adgang til... men nå er ikke jeg hund, så jeg vet ikke helt vilke regler de følger..men intressant det er det.

Er litt artig å se på gangen til lex om dagen, spesielt bakfra... det ser ut som om hans edlere deler er store som melloner minst...og de er knapt på størrelsen med små plommer. Jeg går bak å ler for meg selv.. Har dere sett noen som har fått seg en mitt i kronjuvelene...og det verste har gitt seg...og man går med litt breibeint stiling...slik går lex om dagen. he he he he he..kan ikke annet en å le da...

Nei, caro har spist noe han ikke burde igjen..det er hele 4 uker siden sist...må ut. Ha en fin aften folkens. :)

Ingen kommentarer: