Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 14. august 2008

Rømte hjemme fra...

I går tok bikkjene kvelden kl 20.30... de sov og sov og sov. I å forseg greit det..bortsett fra at de våkna til liv igjen kl 01..når jeg hadde planer om å legge meg. Vel korekte ordet er vel at jeg da begynte å bli trøtt..endelig. Og tanken på å legge seg for å ha hunder som ikke hadde planer om å sove, var mere en jeg orka akkurat da. Så jeg pakke ned noen små ting i en sekk...lufta bikkjene i en orntlig regnskur (kraftig dusj!)... tørker de godt..inn i bilen. Og kjører ca 5 min...parkere bil i garasje...åpner bakdøra på bilen så all fuktighet kommer ut av bilen. Og bikkjene får litt luft.

Tusler inn i huset jeg rømte til, fyller opp boblebadet mens jeg legger på senge tøy, når det var gjordt var boblebadet klar for bruk. Jumper oppi, og kjenner at muskel speninger og annet palgsomt forsvinner. Etter en time i karet forteller kroppen meg at vi er klare for søvn. Jeg kommer meg ut av karet...beveger meg en liten tur ut i vinterhage..hører regnets behaglig og tromende takt lande på glasstaket.. Mmmm hjernen roer seg...nå kan senga besøkes. Åpner vindu..hører regnet på utsiden...kyper under dyna..og sovner til lyden av regn som treffer blader og annen vegetsjon.

Sovna vel ved 3 tiden i natt, våkna noen ganger før jeg stod opp kl 12.50. Det var deilig det... Kjører hjem, lufter hunder...gir de frokost...og om noen få timer skal vi prøve å trene litt spor.

Innimellom er det greit å ha ett sted å rømme til..spesielt ett sted med boblebad og en god seng :)

Ingen kommentarer: