Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 10. august 2008

Gratulasjoner og ferien er over.

Aller først store gratulasjoner til Nillan, fancy, sutti og enja med prestasjonene i sverige denne helgen. Sutti har fått LP2 tittel, hvis jeg ikke tar feil så er enja en 1 plassering unna å kunne sette LP2 til som tittel. Nillan og Fancy gjorde det også bra...( Bestemor og mamman til lex). Fancy vant sin klasse i kl3, og nillan ble nr 3 i sin klasse elite. Grattis grattis.

Det er kaldere i lufta og ferien er over. Nå kommer jeg til å finne ut hvor mye ferien og treningsfri har kostet oss...he he he he. På mandag så blir det lydighets økter, samme tirsdag..onsdag fri, torsdag bruks, spor trening. På en måte er det godt at org trening er i gang igjen. Jeg er litt tung i rumpen og har letter for å trene når jeg har andre å trener med. I hoved sak så må jeg trene tannvisnig og fellesdekk med caro. Lex må jeg trene på resten..he he he he he.

Jeg skal starte i kl 1, jeg sier ikke hvor og når... Jeg har bestemt meg for å bare hoppe idet. Og jeg regner med at det går rett i dass. For caro kommer til å stemple dommern på tannvisninga...og gi beng i at vi skal gå på plass. Osv. Kan ikke bli verre enn at vi nuller i alle øvelsene. Jeg ser seriøst på det som trening. Har ikke konkurert i lydighet på 12 år. Men det blir spennede..tviler på at jeg greier å oppnå samme resultater som lex sin fam, innen lydighet. Jeg har fått til andre ting med caro...jeg veit hva det har kostet av blod, svette å tårer for å komme dit jeg er i dag med caro. Og det holder for meg :)

Ha en fin inne dag...kos dere med ol...det gjør jeg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann

Det kommer til å gå veldig bra med Caro....du så jo selv da vi trente ......vi krysser alt vi har, opg vet at du gjør ditt aller beste, som vanlig :)

Klem fra
Bob Bob

Jimmy sa...

Takker for for de ordene, og det er fokuset som caro tiltider mangler på trening som gjør at jeg ikke har de største forhåpninger..men tusen takk for gode ord. :)