Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 18. august 2008

5 kg forskjell....

Jeg lurer på hva slutt vekta til lex blir... var å veiden idag... han veier...38,5 og siden det er ormekur på gang og jeg ser med blåtte øyet at caro har gått ned i vekt..(viste hanvar feit en periode..men så feit), han ser litt skral ut...han veier 43.2...

Caro blir 4 år 8 sept, lex ble 7 mnd i går!

Skal vi se her 38 + 43 = 81 dvs si at jeg driver å håndterer to firhjulstrekkere på til sammen 81kg. Er ikke rart at jeg har problemer med å holde de igjen, havner på rumpa på slep etter. For jeg veier 60 kg. Er litt imponert over de gangene jeg har greid å holde de igjen. Trenger ikke helsestudio eller vekter jeg..bare å gå tur med begge to samtidig. Bør kanskje huske å varme opp før jeg går tur med dem..he he he he.

Jeg er ferdig med dagens trenigns økt...den lengste av totalt 3 faste.

Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer: