Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 21. august 2008

Debutant...

Jeg er kvalm, uvel...ekstrem høy puls, jeg greier knapt å puste. Seinere i dag engang debuterer jeg med caro i lydighet. Jeg har ikke konkurrert i lp på nesten 12 år. Jeg er så nærvøs at det... uff.

Jeg har ikke sommerfulger i magen..jeg har elefanter. Og jeg kan ikke skjønne hvordan jeg skal greie å komme meg selv ditt konk er. Jeg må prøve å ikke tenke konk, tenke på det som trening..konk trening.

Helt ærlig så er jeg kjempe fornøyd hvis jeg greier å stille til start akkurat nå. For jeg kjemper med stemmen som sier "det er bare å trekke seg...ingen skam å snu" Den skal ikke vinne, en gang må bli den første. Tar meg retten til å skive den første siden det er så mange år siden jeg var i ringen.

Jeg forventer at caro gjør som han pleier..er dauhørt og gjør som han selv vil når han skjønner at jeg ikke kan gå inn å korrigere mv.

Da får jeg noe posititvt ut av det de få gangene han ev hører...dæven jeg er nervøs. Ekke rart jeg er tynn...lurer på hvordan jeg er ut etter at jeg begynner å starte med lex... beinrangel? stønn.

toaltett er hyppig beøkt i dag...og jeg er ikke ferdig med å besoke det kjenner jeg. Kryss finga folkens. Kryss finga.

Ingen kommentarer: