Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 12. august 2012

Litt gira..

Akkurat nå kan man trygt si at jeg er litt gira... Jeg skal nemlig være testleder på MH neste helg, og du kan trygt si at jeg ønsker å gjøre en bedre innsats en det jeg gjorde sist. Selv om jeg ikke gjorde noen store feil...så gjorde jeg fortsatt feil. Og det er noe jeg ikke liker...jeg ønsker så inntenst å være flink til noe jeg også. Driver nå å ser over notatene mine fra sist gang jeg var testleder og prøver å lagre det i ryggmargen slik at jeg får endra det som må endres på...det som er litt skumlet er at en av beskriverne er en av de jeg synes er litt skummel. Jeg er faktisk litt redd for ham...så jeg håper at jeg ikke bukker under for frykten og greier å holde den under kontroll. Driver nå å forteller meg selv at dette greier jeg...dette skal jeg få til. Gleder meg faktisk litt...noe som er bra, for etter sist gang så vurderte jeg faktisk sterkt å kutte ut alt som hadde med mental testing å gjøre....godt det har endra seg :)

Ser det er en stund siden jeg var innom her sist...og siden den gang har jeg vært noen turer opp til trysil, hatt greit vær..men ikke sommer tempraturerer. Ikke noe særlig hundetrening har det blitt på meg heller....motivasjonen har ikke akkurat hvert på topp....trene hundmessig er den fortsatt ikke det men...håper jeg finner den ett eller annet sted.

Desverre så har det gått bort litt for mange dyr siden sist...2 hunder...bare 9 mnd gamle, søsken måtte avlives pga sykdom. Jeg har bare hilst på den ene....og desverre så var det ingen annen mulighet en å la dem slippe. Merker at jeg preges av det at dyr går bort...selv om jeg ikke kjenner dem veldig godt.....har veldig vondt av de som eier dem..kjenner eiern til den ene veldig godt.....har prøvd å støtte henne så godt jeg kan. Håper jeg har greid å hjelpe henne litt i allefall.

Skal prøve å ikke la det bli like lenge til neste gang...på tirsdag, hvis vetrinæren til lex er tilbake fra ferie blir blodprøven av lex tatt.....

Det var alt for denne gang.

Ingen kommentarer: