Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 16. januar 2012

Lex 4 år :)

Tenk at gutten er 4 år gammel...som tiden flyr avgårde. Dette bilde ble tatt nyttårs helga når vi var oppe i tysil en tur. Der koser vi oss begge to.

Veit jeg har skrevet det mange ganger...jeg kommer til å sikkert til å skrive det enda flere ganger. Jeg har vel verdens beste hund...han har ett stort hjerte...han er snill..og han er periodevis en seriøs ramp. Men han er min ramp :)

Håper jeg får feire mange flere bursdager med deg gutten min..glad i deg :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer med 4-årsdagen igår Lex, tar det her også, men mamma skrev på Facbook :)

Håper alt står bra til, snart kommer invitasjon til Knertebocupen, og der gleder vi oss til å se dere både på den ene og den andre måten...les konkurranse og lagtävling :)

Stå på!!

Klem fra mamma Fancy, søstrene Fixie og Fluffy og lillebror Noffersen, samt tante Kara og de 2-beinte på Knertebo