Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 14. juni 2010

Lex i farta :)

Trente spor i går, det gikk litt raskt i sporet, jeg hadde fokus på at lex skulle finne pinnene...og var fornøyd med sporet i seg. Var ikke like lett å gå etter å ta bilder...jeg gikk etter Torild å millie med Toril sitt kamera, og vær gang jeg hadde millie i fokus og ett bra bilde....så var jo millie ett helt annet sted når jeg tok bildet..nemlig foran Toril. Og Toril tok noen bilder av lex og meg...her har lex finni slutt gjenstanden og kommer løpende i full fart...sjekk ut de ørene til lex :)


Det jeg begynte på men skrev meg litt vekk fra...var at Toril tok mange bilder, men lex ble litt liten langt der borte i bilde...er jo fart på gutten :)

Med tanke på at sporet bare lå ca 30-40 min og var i følge gps jeg fikk låne drøye 600 m (?) litt usikker på at den strekka der var det...men samma. Det var uansett lengre en 300 m. Og det kom noen droper med regn hist og her...så er jeg velig fornøyd :)

En ny uke har starta...og dagene er fylt opp med ting man skal gjøre...og før jeg veit ordet av det er det vel helg igjen :)

I morra drar jeg nok en tur til oslo...den siste treninga for min del før sommerferien begynner, så på onsdag er det trening i koknuranse gruppa i fbk. Torsdag er det spor trening...så er det helg og sommer ferie.

Jeg kommer dog til å trene selv om det er ferie....og jeg driver å legger en plan i hodet mitt om hva jeg skal trene på frem over og i sommer. Har sitti å sett på hvilke konkuranser som ligger foran meg...hvem det kan være intressant å melde seg på...og hvem som kan bli den konkuransen jeg debuterer i kl 2. Har en plan...men vi får se om jeg føkger den. Kommer litt annpå approteringa til lex :)

Ha en fin fin uke :)

Ingen kommentarer: