Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 23. august 2009

Tusen Takk :)

Har fått så utrolig mange gratulasjoner og koslige hilsner at jeg blir reint rørt jeg...tusen tusen takk. De varmer og gir en virklig lyst til å fortsette å trene lp og jobbe mot de målene jeg har satt :)

Jeg var rimelig sliten etter gårs dagen, lex sov en par timer så var han klar for action igjen..det kan jeg love deg at jeg ikke var, så han lekte med en drept basketball, mens jeg så tomt på tv skjermen ;)

I dag er det brukstrening som står for tur, det ser vi frem til :) Bra vær er det også...så dette bare må bli en kjempe bra avsluttning på en veeeldig fin helg :) (nervene på fredag er glemt *ler*)



Se om ikke lex kan få seg et lite besøk på stranda i dag :) Vann er morro nemlig ;9


Ha en strålende søndag :)

Ingen kommentarer: