Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 26. august 2009

Blåst støv av gammal kunskap...og en overaskelse..

I går var jeg på foredrag med Toril vik Lindgren, tenkte det var greit å få med seg, man vet aldri hvor man kan få nye tips om det ene eller det andre. Fikk børsta støv av en del ting, en liten oppfriskning og det er veldig greit. Toril holdt ett bra foredrag.

Fikk også surra meg inn i lp komiteen i fbk, var en som satt der helt a seg alene, og jeg fant ut at jeg kan jo prøve så se om jeg kan bidra..det vil jo tiden vise. Så nå sitter jeg i to komiteer... i aktivites komiteen er jeg vare medlem og lp medlem :) Greit å ha noe å henge finga i :)

I går mens jeg kasta ned på maten før jeg dro på foredrag, ringte en kompis, mumla noe om pc og når jeg var våken dagen etter...svare noe i gata fra 9 til 11...og kl 10 i dag rinte han..og han fikk en sms om at jeg var våken litt seinere. På mobilen lå det en sms fra en annen kompis som hadde gode nyheter..en cd med div bilder han setter sammen for meg var ferdig.

Lex luftes i øs pøs regn være..og nettet ligger nede..det lå nede når jeg kom hjem i år kveld, og lå nede til rundt 3 i dag. Så min kompis som mumla noe om pc banna litt og gravde innerst inni seg etter tålmodighet...men etter en stund fant han ut at han dro hjem...for den pcn han hadde med seg..som ikke er stein alder pc..den var min! Kan godt si jeg ble litt mål løs og veldig glad...for nå har jeg en pc som ikke bruker 15 min på å starte opp..og som fing går litt fortere på :)

Så en fin fin dag alt i alt :)

Nå skal jeg bli kjent med pcn min..så ha en fin aften :)

Ingen kommentarer: