Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 24. august 2009

Næmen....

Ting begynt å løsne på spor dele å jo..går det ann da..å ha fremskritt på to steder på samme tid *ler*, for jeg tenkte jeg skulle prøve å gå spor med bare sele og langline denne gangen....for jeg har godt med halsbånd, med sele på men ikke kobla til lina. Så jeg tok en rå sjangs i går... Tar på lex selen...har på halsbåndet..kommer frem til spore fester på sporlina i selen..og off we go..vel lex prøver men får ikke løsning på det..inn igjen og vi prøver på nytt...mye bedere....er første gang siden jeg starta med gobit spor at avstanden mellom lex og meg har hvert så stor...rundt 3m.. Han gikk bra..måtte jobbe hardt for han hadde med vind og dermed løp ha forbi slutten... da slapp han å spise de gobitene ;9

Det var forsøk på å buse ut, men han tok seg fint inn igjen..han gikk nok mest på gobitene..men en kjempe bra start. Veldig fornøyd :)

Om ikke alt for lenge skal vi trene lp igjen...blir nok hovedfokus på kontakt og får til forstyrrelser rundt oss....det trengs... Innkallinga trenger vi å være flere på så den får jeg ikke trent på i dag..men kontakt å fokus er det viktigste :)

Ha en fin mandag :)

Lex har blogga :)

Ingen kommentarer: