Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 18. august 2009

Regnvær...

De siste gangene jeg har trent lydighet har det regna, merker at jeg begynner å bli lei av å trene i regn. For sola skinte, helt til ca 1 t før vi skulle trene, da kom regn og torden. Og det regna til vi var ferdige rundt 9 i går kveld. Lex gjorde en grei økt i går. Noen forstyrelser, og han greide å holde bra kontakt tiltross for alt regndropene som traff øya hans. Må trene på korekt utgangsstilling da lex har en lei tendens til å sette poten sin på foten min. Helst foran eller rett på.

Første sitten på grus, våt grus, satten han seg rett ned...vått gress..da begynte rumpa å siiige ned. Men bare å jobbe med det.

Denna mnd har godt raskt..synes ikke det er lenge siden vi begynte på august..nå er vi godt over halveis..... Den organiserte treninga starter opp igjen i dag. Klubbmesterskap til helgen....dagene raser avgårde.

Og jeg merker at det blir mørkere om kvelden....er overaska over hvor godt man merker at det blir mørkere. I juli så legger man ikke så mye til det, men når du kommer i august, og daglig livet tar til igjen legger man brått merke til det. Merklig.

Har masse mere på hjertet, men det passer seg ikke på nett som man sier ;)

Leiter etter energi til å gå tur i skogen....er utrolig trøtt å slapp for tiden.... :/. Hvis jeg ikke går tur i skogen trener jeg på korekt utgangstilling..så har jeg gjordt noe fornuftig i dag...;9

Nyt sola..regnet er tilbake på torsdag...for da skal jeg trene bruks.

Ha en regnfri dag :)

Ingen kommentarer: