Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 27. august 2009

Regn kan være ok det å...

Spesielt når man kan være inne..gjøre inne ting..og man får beskjed om at brukstreninga er avlyst... Klart jeg kunne hvert flink å trent spor alikevel...men jeg merker at jeg ikke har noe lyst.. Hodet mitt er mere fokusert på debyen i lp, og jeg må si at jeg akkurat nå her lyst til å trekke meg fra hele greia... men det veit jeg at jeg ikke kommer til å gjøre...for har jeg først bestemt meg for noe..så skal det ekstremt mye til før jeg ikke gjør det alikevel.

Lex ble jo liggende på dekken på klubbmesterskapet...og på innkallinga så var det bevegelse rett bak meg...agilety...masse roping og glede...og på en lp konk så er det ikke noe særlig med agillety i nabor ringen. Så hvorfor frykter jeg at det samme skal skje når jeg debuterer....

Er noe med den tanken om at ens egen hund stikker ut av ringen...er den som lager kaos.. er også redd for at lex skal gjøre seg enda flere erfaringer på ev reise seg på dekken..stikke ut av ringen...det hjelper jo ikke at lex har selektiv hørsel, finni ut at han er på vei til å bli stor gutt.

Gikk forbi noen andre hunder i går...det var de andre hundene som utagerte før lex svarte..og det er da enda godt, for da veit jeg at han ikke starter ting..(iallefall ikke med lyd) og med lex så holder det generelt med nei 1 gang så er han roligere..ikke ferdig med det som har sjedd..men han slutter å kaste seg frem for å svare på tiltale.....og han er følger med meg videre...

Jaja..bare å fortsette å trene, så får vi håpe at han ikke gjør seg noen nye erfaringer i ringen om ikke alt for lenge til...

I helgen skal jeg være figurant på funksjons analyse...det blir morro. Ser helst at det ikke blir dårlig vær..for det er orntlig klamt å vått å være fig når det regner :)

Nei..på tide å gjøre noe fornuftig også....på den annen side så har jeg jo gjordt det..skrevet i bloggen min..:)

Ha en fin innekostorsdag :)

Ingen kommentarer: