Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 27. juli 2008

Nye linker.

Har lagt inn 3 nye linker. Den ene Arne og Ingo er noen vi trener sammen med i follobruks. Vi trener i hovedsak spor sammen. Den andre er Mikkel med vida og nirm. Som jeg også kommer ti å trene sammen med. Det kan tenkes at det blir både bruks og lydighet der...hvem vet...he he he.

Den siste er Lex sin søster..ziva, eller knertebos norziva... det er hennes offentlige navn.

Her ligger vi rett ut om dagen, sover mesteparten av den....og er våkne store deler av natta. Det er da jeg går litt lengre runde med dyra. de sliter i varmen. Det jeg ikke skjønner...de vekte meg..og nå som jeg endelig har kommet meg ut av senga.... da legger de seg til å sove.....

Finn en skygge, forlat den ikke..ha med mye å drikke. Da overlever man varmen. Jeg klager bare litt pga bikkjene.

Ha en fin dag i skyggen.

Ingen kommentarer: