Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 28. juli 2008

Miraklenes tid er ikke HELT forbi....

Sjekka kontoen i dag...og se der hadde det kommet inn penger fra han som skylder meg penger..ikke alle men noen..2/3 deler av det som ble lovet meg er kommet inn på konto..ikke dårlig bare det spørr du meg. Det beste hadde hvert å få alle pengene på engang men... noe er bedre en ingenting innimellom.

Jeg hadde mere eller mindre av skrivi de pengene, å lurte på hvordan skaffe resten av de pengene jeg trengte for å få betalt forsikring på bikkjene. Fikk litt sjokk når regningen kom. Hadde belaget meg på en regning på ca 3500...og fikk en regning på 5100. Skatte pengene skulle dekke forsikringa...godt jeg fikk de nesten alle pengene da. Så er dyra forsikra ett år til.

Vi får se om jeg får resten av pengene....tror nok ikke jeg vil hjelpe denne personen noe mere....

Ha en fin dag i skyggen....

2 kommentarer:

flemse sa...

heja veldig fin blog! :-)

Jimmy sa...

Takk for det... :)