Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 2. juli 2008

Gutta mine.

De får meg til å smile litt innimellom. Som når Caro står å snuser og lex tisser...og treffer hodet til caro. Og caro står like rolig... Og omvendt...lex ser at caro er kjempe intressert i noe...løper bort å snuser og får caros tiss i hodet..he he he he. Det rare at de bare blir stående der. Tydligvis så er luktene kjempe spennede...å det å få litt tiss på hodet spiller vist ingen rolle.

Jeg trekker ofte på smilebåndet når det gjelder gutta mina. Som når lex legger seg delvis i en vanndam ol, reiser seg og blir forferda når vannet renner nedover kroppen hans.."hvor i all verden kom det vannet fra?"

Eller caro som stopper opp å lurer på "hva er det svarte som driver å roter i det høye gresset?" og det oppgitte blikket når det er lex som kommer ut.. "er jo bare den kleggen igjen"

Lex synes det å løpe i høyt gress er det mest spennede på jord...som han er på utforsknings tokt..noe han tydligvis er...for høyt gress MÅ vi løpe i.

Å så søte de er når de nesten ligger oppå hverandre, etter å ha diskutert litt over hvem som har krav til leken de begge vil ha. Eller når caro ligger rolig å kulern og lex farter litt rundt...setter seg på caro for å få en reaksjon...og caro bare sukker å snur hodet en annen vei...he he he he..

Det morsomste...(nesten) er når lex ligger å sutrer og klager sin nød når caro har finni en leke lex vil ha..for lex MÅ ha den leken caro her..selvom lex 2 sek tidligere har lekt med en annen leke han stjal fra caro...hi hi hi hi. De er helt herlige..slitsome til tider, men herlige og de bor her sammen med meg :)

Lurer på hva jeg hadde gjordt uten gutta mine...vet noen var litt skeptiske når jeg fortalte at jeg hadde skaffa meg en hund til. I dag ser de at det er riktig. En viktig del av livet mitt er på plass.

Neste del, den som gjør livet mer eller mindre komplett...ett eget sted å bo..ett hus i skogen. Perfekt blir det den dagen jeg finner en jente å dele livet med oppi det hele...selv om jeg tviler på at jeg finner en som kan blir glad i en einstøing som meg he he he he he he ;)

Ha en fin sommerkveld folkens.... :)

Ingen kommentarer: