Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 20. juli 2008

LEX BLE BEST IN SHOW!!!!!!!!!!!!!

Når vi ankom cupen på torsdag og jeg fikk se lex sine søsken var jeg den siste som trodde at lex ville bli BIS valp. Først så vinner jeg over broren til lex...Niro. Jeg fikk hake slepp. Så vinner jeg over lex sin søster, da gapa jeg om mulig enda mere. Så skal jeg stille for vinnern av den andre valpe klassen. Mums, der moren er enja, broren til milli. En kraftull og fin valp...utrolig fin. Jeg regnet med at den utrolige fine tremeningen der kom til å bli best in show. Jeg løper i ringen gjør det beste jeg kan. Noe jeg altid gjør...uansett odds. Vi løper frem og tilbake..runder..ny frem og tilbake..så en runde til å dommern stopper oss med bis sløyfa...tror jeg sa noe som "er det sant?" Jeg er i sjokk enda! Må innrømme at tårene var i øye kroken når jeg fikk sløyfa... En helt utrolig herlig følese å vinne noe.

Her er hva dommerns sa om lex:

"mask hode og utrykk. Enda no smalt snute parti. Mangler noe bredde, titstreklig forbr, bra bryst dybde. Kraftig hals, bra skuldre, god vinkl for og bak. Kraftig rygg, godt kryss. Noe løs i hasene, bra fra siden og front. trivlig tempramang"

Bilder av lex kommer seinere og mere info om de andre knertbo vinnerne kan dere se ved å trykke på denne linken http://www.knertebo.com/knertebocup2008.html Fant ut at det var litt mange vinnere og resultater. Da er jeg sikker på at jeg ikke skriver noe feil. Ps. lex heter knertebo nillans dram boy, jeg kaller han lex. (til info)

Sitter i skrivende stund å ser på bis sløyfa..... den er stor den. Kanke helt tro at lex vant den der... hadde den ikke hengt der så...Er litt stolt av Lex da...:) selv om jeg må klype meg selv for å tro på det....he he he he he

Traven til lex kan jeg på en måte takke caro for hjelpa med..for caro har går ganske raskt når vi er ute, så lex har måttet trave for å holde følge med caro.

Caro vant noe på cupen han også...hi hi hi hi..selv om han ikke er knerteboer... han vant lodd trekkning.... Han vant meg en jakke i str large...(jeg er ca 168 høy og 60 kg) så caro vant ett lite telt til meg..og det teltet/jakka er kjempe fin. Den kan jeg ha mange gensere under den. Jeg digger store klær, spesielt jakker.

Lex sin bestemor, lydighets campionen nillan. 10 år om noen dager ble ÅRETS KNERTEBOER.... og mamma fancy gjorde det ikke noe dårligere, hu fikk knertens vandrepokal. Vel fortjent og grattis til begge to :)

Takk også til Anne marit og geir for en alleeeer tiders langhelg. Knertebo fam er en kjempe fin gjeng.

Nei, nå skal jeg på grilling til faren min, jeg ble ett år eldre i dag...man kan vel si at lex sin BIS og caros loddvining er deres bursta gave til meg...og bedre bursta gave kan man vel ikke få?

Jeg nevnte at knertebo fam er en kjempe fin fam? :)

Ingen kommentarer: