Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 6. juli 2008

Inne kos.

Etter en periode med kjempe vær må man regne med at det kommer litt dårlig vær. Sånn er det bare. Igår hadde jeg hundefri noen timer. Jeg lot udyra kose seg hjemme i hvert sitt bur med gangebein. Mens jeg selv tok ett langt godt boblebad. Det var utrolig deilig det...orntlig deillig.

Idag er det ortllig regnvær her i allefall. Skal snart ut med bikkjene, blir litt våt..for så å komme seg inn, skifte, tørke hund..skru på tittekassa, og bare sløve. Bikkjene er utrolig rolige i dag. Vi har ikke gjordt noe spesielt eller no. Var litt lenge oppe i går kveld..bikkjene sov til 11.20 idag. Ny rekord.. Lex evne til å holde seg lengere øker stadig..deilig..jeg kan nå be lex vente når han maser ved døra... Gjøre meg ferdig med det jeg driver med så ut.

Innekos..det blir det masse av i dag. Prøve å glemme den idioten som ikke gjør opp for seg....knurrrrrr. Veit ikke hva man skal gjøre med sånne folk jeg.... Sukk.

Nei jeg får plyndre frysern og se om jeg ikke kan finne noe god mat inni der ett sted. Veit dere hva..jeg veide meg i går...og fikk sjokk...jeg veier 59 kg. Er ca 168 cm høy. Jeg veit at jeg har godt ned i vekt...men at jeg lå på 59 kg..det trodde jeg ikke. Nå må jeg finne en smart og sunn måte å gå opp 2-3 kg i vekt. Jeg godtar 65 kg..men ikke noe mer. Ja ja...denne gangen skal jeg gå opp i vekt av sunn mat og ikke godis som de andre gangene. Problemet mitt...når folk skylder meg penger..som jeg har regna med...og jeg ikke får dem...så bekymrer jeg meg så jæ..... at jeg ikke greier å spise. Fres!!! (jeg ble født bekymra)

Håper idioten betaler meg de penga snart!!!!

Dere for finne frem te-koppen, en go bok eller en bra film og kose dere i dag. Kanskje lage ett godt måltid med mat som du og din kjære, eller du selv kan kose deg med..mens regnet faller på utsiden. Sette seg ved en peisen for de som har det..(heldig griser, furt hi hi hi hi ;))

Finn go stole, go plassen i sofaen og ha en fin inne dag :)

Ingen kommentarer: