Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 8. juli 2008

Nå reiser vi vekk.

Det finnes perioder i livet hvor nok er nok. Nå er jeg i en slik periode, og det eneste som hjelper for meg da er å reise vekk.

Turen til årgjeng er avlyst og anne marit er informert. Nå skal jeg leke struts, stikke hodet i jorda og late som ting som plager meg ikke er der. Samle krefter å så håndtere dem.

Jeg kommer sterkere tilbake til knertebo cupen. Den skal jeg ha med meg..

Ha en fin sommer alle sammen.

Bjeff fra bikkjene og klemfra meg.

Ingen kommentarer: