Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 1. mai 2008

Jippi!!!!!!!!!!!!!!!

I dag regner det, det er 1 mai...og jeg skal ut å legge spor.... Og sist jeg gikk spor med caro gikk det veeeeeldig dårlig... Så med mimimalt med lyst til å gå ut....så dro jeg ditt vi skulle trene spor. Vi ble bare 3 stk. Jeg så sist gang jeg gikk spor at jeg må jobbe med spor påsett. Så jeg gikk to korte spor og hadde mange diskusjoner med meg selv om hvordan gjøre dette. Det var for caro helt nytt terreng, ikke ett treng han forbinner med spor.

Jeg tenkte høyt ovenfor de andre og fikk deres tanker tilbake. Ble enige om å sette på caro sporselen ved sporet, ikke som frem til idag...sette på sælan ved bilen. Som tenkt så gjordt...og vel fremme ved sporet gjorde jeg ingen ting av det vi ble enige om når vi tenkte høyt. Jeg gjorde ting på instinkt. På med selen, ut med langlina...tak i halsbånd å sier spor! caro ut, fult fokus fra første steg. Og noe rundt om kring, men i spor fokus og finner slutt gjenstanden.

Rett på spor to....sporene har liggi drøyte 20 min. Får caro i sitt v sporet og sier spor! Dæven som han gikk spor!!!!!!!!! Han var en 100% fokusert rottis som gikk spor som trikk på trikkeskinner. Det ble en liten vinkel...gikk den korekt...et lite utslag...så rett tibake på sporet og sluttgjenstand.

På dager som denne, så kan det regne vannrett, og det gjør ingenting...for bikkja går ett knall spor....!!!! Kjempe gøy, og når da Lex ikke vekker deg før kl 09...da kan ikke dagen bli bedre...nå har jeg noen kyllingfiler i ovnen, ris som koker...og min favoritt saus som vemter på å bli lagd.. Og til dessert.. nam nam....vann i munn.... varm browni, med jordbære/kiwi og vanilje is. Livet kan ikke bli bedre eller hva? :) :) :)

Ha en fortsatt fin kristihimmelfart og 1 mai.

Ingen kommentarer: