Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 2. mai 2008

Boblebad..

I dag tok jeg ett herlig boblebad... er så heldig at min far og han samboer har boble bad som det bare er å låne. Og det er såååååååååååååååå deilig. Legge seg ned i varmt vann...og få full krops masasje.... Skum og det hele.

Jeg gikk en tur med dyra først...og hele tiden mens jeg gikk med dem, tenkte jeg på to ting...om jeg skulle ha med dyra, la de ligge i bilen, eller la de bli hjemme...og lengselen etter boblebad.... Vel hjemme merka jeg at sol prøvde å bryte seg igjenom...og i min bil blir det fort veldig varmt. Så dyra ble hjemme. Og det angrer jeg ikke ett sek på..mens jeg lå der å slappa av..kunne jeg bare nyte vært sek..uten å lurer på om det var varmt i bilen for dyra osv...

Neste helg så skal de til london...så mulighetene for ett boblebad om en uke..er til stede. Skulle jeg vinne i lotto, kunne kjøpe meg ett hus...så SKAL det installeres boble bad.... Tenk deg etter lange turer i rein og blåst...varmt godt bad..mmmm

Hva skulle man gjordt uten snille fedre og samboere... man hadde ikke fått nyti boblebad iallefall... God helg :)

Ingen kommentarer: