Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 4. mai 2008

Mc og lyd av sommer.

Fat boy anno 2007 ser slik ut hvis jeg ikke husker feil....mulig det er årets model. Må innrømme at de litt eldre fatboyene treffer hjerterota litt hardere...men denna treffer den også.
Jeg elsker lyden av en brumlende v8....eller en brumlende harley davidsen. For meg er det lyden av sommer. (og det er disse lydene som gjør at man overlever nysing, rennene øyne mm)Jeg kan ikke beskrive følesene som gjenomborer kroppen når man hører en v8 som står å maler før den før den forteller med lyd hvor mange hester som sparker under pansere...det rister i hele kroppen....bakken rister. Og å sitte på med en.....å heeeerlig. Å sitte på med en harley er også herlig....


Akkuret nå brumler det en del v8 og v6 rundt om her. Det må jo være tegn på at sommern er på go vei? Det mangler fortsatt noen gromlyder...lyden av en HD. Jeg så en gang en fatboy...og det synet glemmer jeg aldri... Det er mc`n jeg drømmer om. Drømmer også om en trans am. Alla den som Burt Renolds kjører i smokey and the banditt. Digger trailern også, jeg kaller den typen trailere mac truck. Det må være "snute" på dem. Favoritt filmene min er ja, smokey and the banditt, og gjett....convoy (big suprise hi hi hi hi) Det er orntli kose filmer....
Som dere skjønner så består livet mitt av litt uten om hund også. Og jeg koser meg med lyder og minner fra turer med van, som den ene turen jeg hadde en sommer sammen med en kompis, vi kjørte til stavanger, og tok god tid hjemmover langs kysten. Vi hadde max uflaks med været. Det er en tur jeg aldri vil glemme, ei heller turene jeg har fått bak på mc`r til kompiser...den ene en sportser, og en police special. (begge hd) Takk for gode minner :)
Hvordan lyder av motor og eksospotter treffe en så solid i hjerterota, jeg hakke no godt svar...det bare treffer en...og det er bare masse go føleser... Sukk... :) :) :)
Ps, dyra ligger utslått i varmen.Noe jeg har planer om også...og lytte til lyden av mc og amcarer som får se verden etter en lang vinter i garasjer og mørke rom :)




Ingen kommentarer: