Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 16. mai 2008

Lex 4 mnd, og man bør jo lære av sine feil????

I dag har jeg hatt lex i 8 uker og 1 dag. Han begyner nå å løftebeinet når han tisser, og han har begynt å markere, dvs at han ikke tømmer tanken når han kommer ut døra, men fordele innholdet utover området vi går. Og Lex er på vei til å få nye tenner. Lex ganger for harde livet på alt vi finner som er litt mykt...! Ser hevelser i munn og at det er nye tenner på vei.

Så var det at man burde jo lære av sine feil...? Man skulle i allafall tro det! Var på spor trening i går...to av spora gikk til dundas...begge med vinkel, og fra jeg la ut sporet til jeg gikk dem tok det nok 3 kvarter. Da gikk ikke caro mine spor. Og han tissa i sporet. Så jeg la ett 3 spor som lå i 2o min og da spora dyret som han gikk på trikke skinner, og det før jeg fikk startan.... før jeg fikk tenkt tanken med å sette på spor sele, langline mv. For han starta å gå fotspora mine.. ca 3 m før jeg hadde markert starten på sporet. Ikke nok med det, han hoppa over slutten hvor det lå en ball og to pølse biter (caro pleier ikke over se pølsebiter, eller annet man kan spise av det man finner)...han går vinkelen, slutten, der ballen og pølsa lå, lå før vinkelen, jeg hadde planer om å gå ett rett enkelt spor og ut mot veien.. Jeg får kasta en ball i sporet foran ham. Og jeg hadde litt problemer med å tro det øya mine så. Det var bare kjempe bra spora av caro. Han gjør det han skal han når fører greier å gjøre ting på caros premiser..... og ikke legge lista for høyt.

De gangene caro har surra i sporet, så har sporet liggi for lenge. Godt jeg skal gå spor igjen på søndag...kanskje jeg greier å huske til da at sporet ikke ligger lengre en 20 min. Er det liv, er det håp. (det et er bare 3 dager mellom treningene, ikke over en uke, som sist, så jeg burde huske det...håper jeg)

Ha en fin dag i regnet. (det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær, hører jeg folk si...)

Ingen kommentarer: