Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 22. juli 2010

Ett år eldere...

Det har jeg blitt nå....ikke at jeg kjenner noen forskjell fra i går til i dag...eller fosdkjell fra de siste bursdagene Føler at jeg er i midten av 20 årene. Det er en stund siden jeg var der gitt.....hmmm. I morra/dag (kl er etter 24, men for meg blir ikke i morra i morra før jeg har sovi) er det knertebo cupen som står for tur. Jeg skal prøve meg i kl 2. Tok en liten mini økt i dag....og jeg har vel en mistanke om at det ikke kommer til å gå veldig bra i morra. Lex har hvert stabil i øvelsene de siste treningene. De burde nok hvert litt mere generalisert. Er glad for at jeg har trent litt på kl 2 øvelsene innimellom kl1 øvelsene, slik at jeg ikke står med helt blanke ark.

Jeg ble fra rådet å starte i kl 2 fordi det kan ødlegge lex og de øvelsene som er i kl 2. Nå sitter jeg å grubler på det....men veit at skjønner ikke lex øvelsen, så er det bare å bryte. Jeg trenger en gjenom kjøring av kl 2. Og hva er bedre en uoffesiell konk?

Jeg har surra og gjordt mange feil med lex før men altid klart å rette det opp igjen. Jeg har planer om å bli i kl 2 en stund. Ikke rase avgårde til kl 3 dette året her. Opprykket til kl 3 er planglagt til en konk neste sommer. Og mellom kl 2 øvelsen så legger jeg inn 1 kl 3 øvelse. Lex har en forståelse av kl 2 øvelsene. Jeg har brukt ett halvt år på å få lex sitt opprykk....sukk.

Magefølsene min sier at lex og jeg vil takle konk i morra....for når lex ikke får til det jeg ønsker...så bryter jeg å starter på nytt....jeg skjønner hvorfor rådet om å drøye debyen i kl 2 kommer. Og jeg ser helt klart hva som kan bli fallgruvene.....men jeg har godtid.

Jaja..gleder meg i allefall masse til denne helgen. Til kurset på fredag.....bruksen på lørdag og søndag og ikke minst lag konkurransene. Blir spennede å se hva som er planlagt i år. Det er da eierne av knerteboere som skal ut i ilden. Gleder meg veldig:)

Fikk masse gratulasjoner i dag også :) Er ikke vant til slikt så det varma veldig :)

Bursdagen er brukt til å sove lenge...spise god frokost, kose seg i sola på verandan, spise god middag, trene en liten økt med lex. Lex har fått bade litt også. Så har jeg spist litt sjokolade kake og håper jeg greier å få noen timer søvn. Litt spendt kan man si :)

Nei, på tide å pakke litt av det jeg skal ha med på cupen. Skrive liste og dobbelt sjekke at alt er med :)

Ha en strålende helg alle sammen. Skal skrive om hvordan alt gikk når jeg er tilbake igjen :)

Ingen kommentarer: