Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



lørdag 2. januar 2010

Da er 2010 i gang...

Og jeg har nå registrert firma offesielt..og er klar for business..;9 tiden får vise hvordan det går. Jeg har beina odt planta på jorda og tar ting som det kommer. En dag av gangen som man sier.

Slik ser hjemmesiden til firma mitt ut :)

www.jimmyshundeservice.com ta dere en titt da vel hvis dere ikke alt har gjordt det :)

Må innrømme at det er litt kaldt nå, gikk en lang tur med lex i stad og glad jeg gikk når jeg gikk. For jeg tok en titt på gradestokken nå for ikke så lenge siden...da viste den minus 17 og det var helt inntil vinduet og husveggen..veit at jeg kan legge på noen minsugrader (grade stokken viser +4 når det egentlig er 0, har sjekka det ut) så da er det -21 grader ute..og selv om jeg bor i en blokk og har leiligheter rundt hele min leilighet så er det litt kaldt her inne. Har en liten panel ovn som skal varme opp over 50 kvm....og det trekker overalt, har prøvd å tette så godt jeg kan. men det funker så dårlig. Så jeg sitter i stua mi med 2 vanlige gensere og en tjukk fleece genser for å holde varmen. Har tent en del stearin lys også.

Jeg er glad i snø, og liker vintern så lenge den ikke blir så inne i hel....kaldt som nå. Er litt i drøyeste laget kan man si. Men får hverdag som går er vi en dag nærmere våren...det kan være greit å tenke på når det er så kald som nå. Dagen blir over en time lysere når januar er over...og da er det bare en kald februar igjen og så er det deilige mars :)

Jeg har trent en del apport dirigjering og i dag tøyde jeg strikke og la ut tre like aporter...og lex tok rett aport :):):):) kjempe fornøyd...jeg trente avstand også og han greide endelig å sette seg opp fra dekk på ca 2m avstand uten å flytte seg frem over :) Han hadde 2 pang stå...og jeg er fornøyd. I morra skal vi trene sammen med noen..må huske på å sette på kupevarmern på etter på slik at det er noe varme i bilen. Blir nok en kort økt..men dog så blir det en økt..:9

Lex har krølla seg godt sammen i en av stolene og sover godt etter turen..og han har blogga i dag også mens jeg var opptatt med noe annet.

her er bloggen hans http://www.lexgutten.blogspot.com

Nå skal jeg lage meg varm gløgg og kose meg med den godt innunder pleddet mitt. Ha en fin lørdag og dere som kan det...nyt det at dere har peis, ovn ol...for det savner jeg akkurat nå ;)

Ingen kommentarer: