Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 26. juli 2009

Hmmmmm...

Ja...for det er en hmmm fortiden..ting jeg lurer på å sånn. Hvorfor ting har en tendens til å gå ett steg frem og to tilbake... Vet at det gjelder de fleste her i livet. Og at det faktisk hører med livet at ting går litt bakover.

Jeg har de siste dagene flydd litt hit og dit, ordna med papirer å sånn, så nå er jeg sikra ett sted å bo i 3 år til. Og det er jo ikke så dumt. Men, jada er ett men... For i følge aviser her jeg bor skal det bli enklere å få bostøtte..men jeg får avslag... Gubben mot strømmen, det er meg det :9

Lex sin våteksem er ikke over, nå er det keflex og det er jo ikke med helt lette føleser det. Caro var som dere som kjenner han vet keflex hund. Og jeg kan godt si at jeg har noen ganske vonde perioder med sterk tvil. Og det må jeg nok bare finne en måte å leve med på.... (aner ikke hvordan enda men)

Man sier som oftest for å trøste at man ikke er alene om ting og tang..mulig det, men jeg vet ikke hvor mye det trøster egentlig. At andre sliter med det samme eller verre ting..hmmm. Kan ikke si at det trøster...for jeg ønsker ikke at andre skal ha det som meg når ting går på tverke, jeg ønsker mine venner alt godt. Mine mindre gode venner har jeg funnet ut at jeg ikke gidder å bruke energi på.

Ett par positive ting sånn til slutt...det å se livsgleden til lex er bare helt herlig...og jeg gjør det jeg kan med å ikke tenke katastrofe tanker. Det funker til en hvis grad..for jeg gir litt f... Okej, er lex alergisk i verste fall, så er han det..da får jeg ta det hvis det kommer. Og når desember kommer så tar jeg bildene av hoftene hans og tar det derifra. Med lex skal jeg gjøre det jeg kan for å nye være eneste dag sammen med ham. Man veit desverre aldri hvor lenge man har dem, syke eller ikke. Derfor..nyt dagene du har med dem, og går alt på tverke en dag...javel...i morra kommer en ny dag.

(må le..har ett speil i stua, og lex veit ikke helt hva hans skal gjøre med den nye hunden som har flytta inn og titter tilbake på ham *ler*)

Så fikk jeg bord grill i dag, en stor en, så nå kan jeg faktisk grille inne :):):) Elsker grillmat... tror jeg skal innvie den i morra..(dag?)

Ha en fin helg :)

Ingen kommentarer: